Sunday, June 28, 2009

ကေလးအေမ








က်မေမာင္ေလးက က်မနဲ့အသက္အမ်ားၾကီးကြာတယ္
က်မဘယ္သြားသြားသူတို့ကိုေခၚသြားေတာ့
ဒီကအာရွလူေတြက က်မကို ကေလးအေမလို့ ထင္ၾကတယ္
ပထမ ေတာ့ က်မကမဟုတ္ဘူးလို့ ျငင္းတယ္
ေနာက္ေတာ့ က်မဘာမွကိုမေျပာေတာ့ဘူး
ေနာက္ က်မအေမ အလုပ္နားေတာ့ သူတို့ေလးေတြနဲ့ ေလ်ွာက္လည္ ေတာ့
ေအာ္ ဒါေတြက အမသားေတြလား က်မကမသိပါဘူး
ဒီကညီမရဲ့ ကေလးေတြမွတ္လို ့
က်မရုပ္က အဲေလာက္မရင့္ေသးပါဘူး လို့ စဥ္းစားလုိက္တယ္
အမေလးသူတို့ရဲ့သားသမီးကိုေတာ့ သူတို့ျပန္မၾကည့္ဘူး
က်မထက္ရင့္လြန္းလို အဘြားလို့ေတာင္ေခၚလို့ရတဲ့အရြယ္ ကိုမ်ား
က်မကိုကေလးအေမတဲ့
ကေလးအေမလို့ ထင္တာလဲ့ ေကာင္းပါတယ္
ဘယ္သူေတြမွေနွာင္ယွက္တာမခံရဘူးေပါ့
ျပန္မေျပာတာဘဲေကာင္းပါတယ္ ေနာ္
ေျပာေနရင္ လူမုန္းခံေနရအုန္းမယ္

0 Yorum var: