Sunday, June 28, 2009

စိတ္ညစ္တယ္ ေနာ္ ဒင္းေလးေတြေၾကာင့္


ဒီေမာင္ေလးက အလတ္ေပါ့
က်မေအာက္ကေပါ့ သူလဲ အငယ္ေလးနဲ့ အတူ ဆိုးတယ္
က်မဘယ္သြားသြား အျမဲလိုက္ခ်င္တယ္
က်မကိုေတာ့ အေသေၾကာက္တယ္
ဟီဟီ မေၾကာက္လို့ ရမလား သူထက္ၾကီးတာကို
သူတို့ၾကိီးတဲ့အခါ က်မကိုေတာင္ လွည္ၾကည့္မွာမဟုတ္ဘူး
သူတို့ကို ဒီအရြယ္ကမနိုင္ထားရင္ ျကီးလာရင္ေတာ့ သြားျပီ
ထိန္းမနိုင္သိမ္းမနိုင္ေတာ့ျဖစ္မွာ
က်မ ဒီနိုင္ငံ မွာ သူတို့ေလးေတြကို မေနခိုင္းခ်င္ဘူး
က်မနိုင္ငံကိုဘဲ ျပန္ေခၚသြားခ်င္ျပီ
သူတို့ ေလးက ျပန္လိုက္ဖို့ မေျပာနဲ့ ျပန္မယ္လို့ ေျပာရင္ေတာင္
သားကိုမေခၚနဲ့ ေနာ္ သားမလိုက္ခ်င္ဘူး ဆိုတာဘဲ
က်မဘယ္လိုျပန္ေခၚရမလဲဆို မသိေတာ့ပါဘူး
ဒီနိုင္ငံရဲ့ ဥပေဒက လဲ ခပ္လန့္လန့္
ဟြန္း ဒင္းေလးေတြေၾကာင့္ ငါစိတ္ညစ္တယ္ ေနာ္ ......
Posted by Picasa

0 Yorum var: