Monday, June 29, 2009

ေအာ္အခ်စ္



ဒါက က်မLockerေလးေပါ့ က်မ locker မွာဆို က်မခ်စ္သူပံုရိွတယ္ ရွိမွာေပ့ါ က်မကခ်စ္တာကို
သူlocker မွာဆို က်မပံုေတာင္ရိွမယ္မထင္ က်မေနာက္ကြယ္မွာ ေျခရွုဳပ္ေနတာ က်မသိတယ္ ဒါေပမယ္မေျပာခ်င္ဘူး သူကိုက်မခ်စ္လို့ကို သူနဲ့ ခ်စ္တာကို အိမ္ကသေဘာမတူဘူး ေလ ဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္ က်မကခ်စ္ေတာ့အိမ္ကစကားကိုနားမေထာင္ဘူးေလ State ျခင္းမတူရင္ေတာင္ က်မကသူကလြဲျပီ ဘယ္ေယာက္က်ားကိုမွ က်မျပန္မၾကိဳက္ခဲ့ဘူး ေလ
သူကေျပာတယ္ရိွေသးတယ္ က်မ blogမွာသူပံုမရိွဘူးတဲ့ သူblog မွာ က်မပံုေတာင္တင္ထားတာမဟုတ္ဘဲနဲ့
ၾကည့္လိုက္ရင္ က်မဘက္ကအနာၾကီးဘဲ က်မသူအတြက္ဆို ဘာမဆိုလုပ္ေပးခဲ့တယ္ သူကို က်မလိုခ်င္တာ တခုခုလုပ္ခိုင္းလိုက္ရင္ မအားတာကအရင္ ..အဲတာက်မကိုခ်စ္တာတဲ့ သူကေျပာတယ္ရွိေသး
ဇင္ ကိုကို့နားမလည္ေပးဘူး ဆိုတာဘဲ တခါတေလ စိတ္ကုန္လို့ သူဖုန္းေခၚရင္ မကိုင္ဘူး
မကိုင္ရင္လဲ ဘာလို့သူဖုန္းကိုမကိုင္တာလဲ့ ဆိုတဲ့ အေျပာကခံရေသးတယ္ online မွာေတြရင္လဲ ဘာလို့မေခၚလဲ
ဆိုတာကအရင္ ဒီဘက္ကအားလားမအားလားဆိုတာသူမသိဘူး သူစိတ္ဘဲသူသိတယ္ ေတာ္ေတာ္္တကိုယ္ေကာင္းဆန္တယ္လို့ေျပာရင္လည္း စိတ္ဆိုးအုန္းမယ္
ဒီစာတာသူဖတ္လိုက္ရင္ ဒီညေတာ့က်မအိပ္ရမွမဟုတ္ေတာ့ဘူးေလ ဖုန္းအေသေခၚေတာ့မယ္ဆို ၾကိဳသိထားတယ္ေလ ေအာ္ခ်စ္ဒုတ္ခ ဒုတ္ခ

0 Yorum var: