Sunday, June 28, 2009

လွလို့ တင္တယ္မဟုတ္



လွလို့တင္ထားတာေတာ့မဟုတ္ဘူး
ခ်စ္သူက အရင္ နဲ့အခု ဘယ္ဟာပို၀လာလဲလို့ေမးလို့
သူသိေအာင္လို့တင္ထားတာ
ပံုကလဲ အမွတ္တမဲ့ အရိုက္ခံလိုက္ရတယ္
အေတာ္ဘဲျဖင့္သြားတာေပါ့ ေနာ္
၀လားမ၀လားဆိုတာ သူၾကည့္ရတာေပါ့
အာရွလူေတြမ်က္လံုးမွာေတာ့ က်မက၀တာေပါ့
ဒီကလူေတြရဲ့ မ်က္လံုးကေတာ့ က်မကပိန္တယ္လို့ေျပာတာဘဲ
က်မကို က်မ ပိန္တယ္လို့ေတာ့မယူဆပါဘူး သလို
၀တယ္လို့လဲ့မေျပာပါဘူး
သူဟာနဲ့သူေတာ့ ၾကည့္ေကာင္းတယ္ လို့ က်မကယူဆတယ္
ဒါမွ က်မစိတ္ခ်မ္းသာမွာေပါ့ေနာ္
ဟီဟီ

Posted by Picasa

0 Yorum var: