Sunday, June 28, 2009

ပရုတ္သုတ္ခ





ဒါကက်မနဲ့၃ခန္းေလာက္တူတဲ့ ပရုတ္သုတ္ခ သူငယ္ခ်င္းေပါ့
တကယ္ကို ပရုတ္သုတ္ခက်ေအာင္ လဲ ေနတာ
သူတို့နဲ့ ေပါင္းလို့ က်မလဲ ပရုတ္သုတ္ခက်တတ္ေနျပီ
က်မလဲသူတို့နဲ့ ၾကာၾကာေပါင္းရင္ ငမဲျဖစ္ေတာ့မယ္
သူငယ္ခ်င္းေတာ့မ်ားပါရဲ့ ဒါေပမဲ့သူတို့နဲ့ စကားေျပာရတာကိုက ေပ်ာ္တယ္
ဟဲဟဲစာမျပီရင္ကူးခိုင္းလို့ေတာ့ရတယ္ ေနာ္
သေဘာေတာ့ေကာင္းတာ
သူငယ္ခ်င္းေတြကေျပာတယ္
အျဖဴေတြနဲ့ တဲြပါလားတဲ့ က်မကအျဖဴေတြနဲ့တြဲပါတယ္
အျဖဴေတြက ခြဲျခားခဲြျခားနဲ့ က်မကအဲလိုမ်ဴိးကိုမၾကိဳက္...
အျဖဴေတြကေခ်ာပါရဲ့ ငမဲေတြလဲ့ ေသခ်ာၾကည့္ရင္ ေခ်ာတဲ့သူေတြလဲ့ရွိပါတယ္ ဟဲဟဲ
Posted by Picasa

0 Yorum var: