Saturday, June 27, 2009

အို့ အခ်စ္

dvc candle light of love

ကမာၻတစ္ဘက္ဆီမွာေန ျပီး
အခ်ိန္ေတြဘယ္လိုဘဲ ေန ့ညျဖစ္ေနပါေစ
က်မခ်စ္တဲ့ ကိုနဲ ့ ျပန္ဆံုပါေစလို ့
အျမဲတမ္းဆုေတာင္းေနပါတယ္ ခ်စ္သူ .....
ကိုနဲ ့ ျပန္ဆံုနိုင္ဖို ့ၾကိဳးစားေနေပ့မယ္
ကိုရဲ့ အခ်စ္ကို ေနာက္တစ္ေယာက္ဆီမွာ
မေ၀မ်ွပါနဲ့ ကို....
အလုပ္နဲ ့ ေက်ာင္းအျမဲတမ္းအလုပ္ရွုပ္တဲ့ က်မ
ကို နဲ ့ ေတြဖို ့က်မ ျကိုးစားေနပါတယ္ ကိုရယ္ ...
ဘယ္လိုဘဲ က်မပင္ပန္းပါေစ
ကိုကို ့ က်မ ေတြ့ ရင္ က်မေက်နပ္ပါျပီ ကိုရယ္......


0 Yorum var: